Блумберг известува дека личните податоци што припаѓаат на повеќе од половина милијарда корисници на Фејсбук биле откриени бесплатно на Интернет, потсетувајќи ги дека иако Фејсбук нема проблем да собере тони и тони податоци, социјалната мрежа продолжува да има тешкотии да ги заштити. Личните информации земени од 533 милиони корисници на Фејсбук вклучуваат ИД на Фејсбук, полни имиња, датуми на раѓање, податоци за локација, адреси за е-пошта и биографија.
Во изјавата по електронска пошта, портпаролот на Фејсбук рече: „Ова се стари податоци за кои претходно беше објавено во 2019. Овој проблем го најдовме и го поправивме во август 2019 година“. Проблемот што го има Фејсбук е дека штом податоците истекуваат од мрежата на Фејсбук, во основа е немоќно да се запре тоа (податоците) да се шират на Интернет. Уште во 2019 година, Фејсбук имаше „маана“ во својата технологија што дозволи истекување на податоците.
Над 500 милиони корисници на Фејсбук имаат лични податоци што протекуваат бесплатно на Интернет
Во саботата, Алон Гал, главен службеник за технологија на фирмата за откривање на компјутерски криминал Хадсон Рок, ги откри податоците на Интернет и во твит напиша дека големите и ретки бази на податоци не се споделуваат широко затоа што „луѓето што ги држат ќе се обидат да ги монетизираат. Процесот понекогаш трае со години, понекогаш со денови, но на крајот сите приватни бази на податоци протекуваат доколку се продаваат наоколу “. Во друг твит, Гал изјави: “Сите 533,000,000 записи на Фејсбук само протекоа бесплатно. Ова значи дека ако имате профил на Фејсбук, голема е веројатноста дека протекол телефонскиот број што бил користен за сметката. Сè уште не сум видел дека Фејсбук го признава овој апсолутен небрежност на вашите податоци “.

На 32,3 милиони Американци им беа украдени податоците, додека на 11,52 милиони во Велика Британија им се случи истото. Овие протекувања на податоци негативно влијаат на главната деловна активност на Фејсбук, што е собирање на кориснички информации што потоа се продаваат на огласувачи и останати кои потоа можат да доставуваат реклами посочени и насочени кон специфични потрошувачи кои ќе имаат корист од купувањето на одреден производ.