Една од причините зошто толку нетрпеливо се чека ажурирањето на iOS 14.5 е одликата AppTrackingTransparency (ATT). Квадрат ќе се појави на екранот со порака од апликација, во која се бара дозвола од корисникот на iPhone за да продолжи да го следи за да испраќа реклами на Интернет. Покрај iOS 14.5, одликата AppTrackingTransparency ќе се најде и на iPad со iPadOS 14.5 и со tvOS 14.5.
Apple испрати потсетување до развивачите на апликации и ги потсетува на „Проверете дали вашите апликации се подготвени за iOS 14.5, iPadOS 14.5 и tvOS 14.5. Со претстојното јавно објавување, сите апликации мораат да ја користат рамката AppTrackingTransparency за да побараат дозвола од корисникот за да ги следи или доколку не добиете дозвола од корисникот за да овозможите следење, вредноста на идентификаторот за рекламирање на уредот ќе биде сите нули и можеби нема да може да ги следите.

AppTrackingTransparency е новата опција што гo натера Марк Цукерберг да го нападнe Епл и да се закани со тужба против Кук. Не е тешко да се разбере зошто. Фејсбук заработи повеќе од 84 милијарди долари во 2020 година со огромно мнозинство од тие пари кои доаѓаат од реклами. Бидејќи повеќето аналитичари очекуваат огромен процент на корисници на iOS да задржат дозвола за следење, ова треба да доведе до помал приход за Facebook.
Apple ги потсетува програмерите дека кога ќе ја достават својата апликација за преглед, другите форми на следење направени од апликацијата – како што е следење преку е-пошта или име – мора да бидат декларирани во делот Информации за приватност на App Store на страницата за производи. И следењето е дозволено само ако корисникот даде дозвола со тоа што ќе се определи преку AppTrackingTransparency.