Основана во 2010 година, Xiaomi беше познат како „Apple од Кина“ за време на неговите формирачки години, покажувајќи големо ветување приближно веднаш по својот пат кон глобалната важност во многу огромни предизвикувачки сегменти на технолошката индустрија.
Се разбира, компанијата одлучи релативно брзо да се фокусира првенствено на пазарот на паметни телефони, откако се обиде во повеќе типови гаџети отколку што можеме да изброиме, а нешто повеќе од една деценија подоцна, Xiaomi сега гледа надолу (буквално) и на Apple и на Samsung.
Јуни 2021 година беше историски месец за мобилната индустрија
Само една недела по објавувањето на целосниот извештај за пазарот на паметни телефони за вториот квартал во 2021 година, рангирање на Xiaomi зад Samsung и пред Apple во однос на испораките низ целиот свет, Counterpoint Research денес посебно го разгледува глобалниот продавач на табели во јуни.
Верувале или не, Xiaomi скокна на првото место за првпат во последните 30 дена од вториот квартал оваа година, надминувајќи ги акциите на Samsung и Apple со 17,1 на 15,7 и 14,3 проценти, соодветно.

Додуша, последниот пат кога некој друг освен Samsung или Apple го имаше глобалното водство во испораките на паметни телефони всушност го означи почетокот на крајот за Huawei, но барем засега, немаме причина да очекуваме нешто слично да се случи со Xiaomi во многу блиска иднина.
Иронично, токму наглиот пад на Huawei во последните неколку месеци беше од голема корист за Xiaomi, особено во татковината на двајцата во Кина, каде што Samsung допрва треба да има влијание и Apple е помалку успешен од оние како Vivo и Oppo, покрај Xiaomi.
Очигледно, неверојатниот глобален раст на Xiaomi (од 26 на 53 милиони продажба на единици помеѓу К2 2020 и К2 2021), исто така, во голем дел беше поттикнат од неверојатните перформанси на кинескиот бренд низ стариот континент. Според Strategy Analytics, Xiaomi ја освои Европа за целиот квартал, откако објави пораст од 67,1 проценти на годишно ниво.
Погледнете ја најголемата понуда на Xiaomi мобилни телефони тука.